Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WIE KENT

  • misterie

    Wie kan ons info geven over Gerda de Roode en of Christel Haanstra of de Haan, ze wonen na onze laatste info in Emmen .Deze vrouwen werken of in het ziekenhuis of bij een zorginstelling .Wij zoeken ze ivm met een hernieuwde kennismaking .

  • ikke niet

    hoi vraag me af of dit toeval is ik ben namelijk ook op zoek naar gerda roode blonde vrouw 38 jaar, zou je mij in een prive mail aan kunnen geven wat jouw beweeg redenen zijn?

    ik zoek haar namelijk niet voor hernieuwde kennismaking maar met een heel ander doel:)

  • sarah

    Hallo!

    Mijn naam is sarah Ik ben lang, mooi, perfect lichaam figuur en sexy. Ik zag je profiel en was zeer verheugd om u te contacteren, ik hoop dat u de ware liefde, eerlijke en zorgzame man, dat heb ik reeds 4 kijken, En ik heb iets speciaals te vertellen over mij, dus neem dan direct contact met mij via mijn e-mail adres (annansarah1@yahoo.com), zodat ik kan ook mijn foto rechtstreeks naar je.

    Wat

    Tessy

    Hallo!!!

    My name is sarah I am tall ,good looking, perfect body figure and sexy. I saw your profile and was delighted to contact you, I hope you will be the true loving, honest and caring man that I have been looking 4, And I have something special to tell you about me, So please contact me directly through my email address at (annansarah1@yahoo.com) so that I can also send my picture directly to you.

    regards

    Tessy