Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Online webwinkel in Gemeente Emmen

  • koopplein.nl

    Koopplein.nl aanwinst voor Emmen

    Geen lange reistijden of hoge verzendkosten bij aankopen via internet. Voortaan kunnen inwoners van Emmen veilig en snel hun spullen lokaal verhandelen. Gratis en gemakkelijk, via Koopplein Emmen. Lekker digitaal shoppen vanuit je luie stoel. Koopplein Emmen is een digitale handelsplaats waarop alleen eigen inwoners spullen kunnen verkopen.

    Koopplein Emmen werkt uitsluitend lokaal. Alleen particulieren en ondernemers uit dit gebied mogen rubrieksadvertenties plaatsen. Dat wordt gecontroleerd met een postcodefilter. “Het grote voordeel ten opzichte van landelijke handelsplaatsen is het lokale karakter. Alles wat je op Koopplein Emmen ziet, is dichtbij huis. Je hoeft dus niets meer te laten opsturen, want dat is voor veel mensen een groot struikelblok. Je rijdt zo even langs”, aldus Ben Buijsrogge van Koopplein Emmen.

    Emmen

    Niet alleen Emmenaren, maar ook inwoners van alle (deel)gemeenten zoals Erica, Klazienaveen, Nieuw-Amsterdam, Emmer-Compascuum, Schoonebeek, Roswinkel, Veenoord, Weiteveen en Zwartemeer kunnen advertenties plaatsen. Volgens Ben Buijsrogge is Koopplein zeer geschikt voor Emmen. “Emmenaren zijn dol op rommelmarkten. Het leuke is dat je op Koopplein niet alleen gericht kunt zoeken, maar ook echt kunt shoppen. De rubriek Laatste Advertenties is net een virtuele rommelmarkt. Daar trekken alle koopjes ongesorteerd aan je voorbij. Je hoeft er de deur niet voor uit!”

    Lekker online shoppen met ruim 1600 bezoekers per dag en 3200 advertenties is het een groot succes.

  • bertjongsma

    zoek kennismaking met een vrouw van 50 tot 55 jaar

  • sarah

    Hallo!

    Mijn naam is sarah Ik ben lang, mooi, perfect lichaam figuur en sexy. Ik zag je profiel en was zeer verheugd om u te contacteren, ik hoop dat u de ware liefde, eerlijke en zorgzame man, dat heb ik reeds 4 kijken, En ik heb iets speciaals te vertellen over mij, dus neem dan direct contact met mij via mijn e-mail adres (annansarah1@yahoo.com), zodat ik kan ook mijn foto rechtstreeks naar je.

    Wat

    Tessy

    Hallo!!!

    My name is sarah I am tall ,good looking, perfect body figure and sexy. I saw your profile and was delighted to contact you, I hope you will be the true loving, honest and caring man that I have been looking 4, And I have something special to tell you about me, So please contact me directly through my email address at (annansarah1@yahoo.com) so that I can also send my picture directly to you.

    regards

    Tessy