Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrouw zoekt man voor relatie

  • ruud polman

    floortje Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb een bepaalde angst en wil dat hier niet

    > zeggen. Schaam me ervoor dus als je contact met me

    > wilt stuur me dan een mailtje.

    >

    > Kus Floortje

  • ruud polman

    Beste Floortje wat is er met je aan de hand dan zeg het eens aan mij!

  • harry

    ik ben harry en ben 28 jaar en woon in ridderkerk en ik ben op zoek naar serjeuse relasie

  • sarah

    Hallo!

    Mijn naam is sarah Ik ben lang, mooi, perfect lichaam figuur en sexy. Ik zag je profiel en was zeer verheugd om u te contacteren, ik hoop dat u de ware liefde, eerlijke en zorgzame man, dat heb ik reeds 4 kijken, En ik heb iets speciaals te vertellen over mij, dus neem dan direct contact met mij via mijn e-mail adres (annansarah1@yahoo.com), zodat ik kan ook mijn foto rechtstreeks naar je.

    Wat

    Tessy

    Hallo!!!

    My name is sarah I am tall ,good looking, perfect body figure and sexy. I saw your profile and was delighted to contact you, I hope you will be the true loving, honest and caring man that I have been looking 4, And I have something special to tell you about me, So please contact me directly through my email address at (annansarah1@yahoo.com) so that I can also send my picture directly to you.

    regards

    Tessy

  • mitchell

    wat is je angst?

  • Johan van der Linden

    ;)Hallo met Johan, met verlegen zijn kom je niet véél verder, met bellen wel? 06-47193547. Gewoon doen!!! Ik kom uit Tilburg Ben 62-jaar, lijkt het je wat informeer dan1 Groetjes Doei.

  • afs

    neem contact met me op \

    afs@live.nl

  • rits

    je zoek een relatie. ik ben rits ik woon in noordholland ik zie goed uit ik ben lief. goed karater.ik kan je goed aan lachen maken. wil je meer van me weten dan hoor ik het wel

  • henk

    hoi

    ik ben een lieve man 59 jaar helaas geen kinderen en zoek een serieuse vrouw

    gr henk

  • roger crombez

    hallo ik ben roger en zou graag een relatsie vinden .wand ik ben de eenzaamheid beu.ik woon reeds enkelel tijd alleen en ben een rustig persoon ben niet in het begin van een auto .ik hou van fietsen wandelen knutselen en in de thuin werken.doe ook vrijwilegerswerk voor zieke mensen met de ziekte van mijn vrouw ik woon in torhout wijnendale 8820 in de smissestraat25 in belgie