Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Atelierwerkruimte op anti-kraak basis beschikbaar in Emmen

  • Tijdelijke Werkruimte

    Ideaal geschikt voor atelierruimte. Het pand is gelegen in een woonwijk. Voorzieningen zoals keuken en toilet zijn aanwezig. Deze voorzieningen dienen gedeeld te worden met 4 andere bewoners. Het object is gelegen nabij het treinstation. Er is parkeergelegenheid in de omgeving. Kosten per maand bedragen € 165,= incl. Voor meer informatie, zie onze website www.tijdelijkewerkruimte.nl

  • stephan karels

    hallo ik ben stephan ik heb met spoed een dak nodig .ik ben 31 jaar en moet helaas het huis uit waar ik heb gewoont met mijn vrieding .ik heb een eigen zaak in emmen en kan daar niet slapen dus zoek ik tijdelijk woonruimte om alles op een rij te zetten .ik hoop dat ik snel wat hoor gr stephan karels

  • power77

    wat ben je ook zielig he stephan.Of had je toen al problemen met je ex vriendin? heb je haar nu inmiddels al die duizenden euro's betaald die je moest betalen?

    pas maar op mensen, deze persoon is niet te vertrouwen, oplichting van diverse mensen, liegen en bedriegen en zielig doen is waar hij goed in is

    een gewaarschuwd men telt voor 2.